niedziela, 17 sierpnia 2014

Autumn is coming ... inspiracje i must have na sezon jesień-zima

Długo się broniłam przed stworzeniem tego posta, dlaczego ????
Bo przerażają mnie chłodne poranki, wieczory, depresja, deszcz i ogólnie panująca, przygnębiająca aura.
Jednak, po spacerze z psem nie piję już zimnej wody, tylko robię sobie herbatkę. Chętniej sięgam po długie spodnie i spycham w głąb szafy, krótkie spodenki.




Coraz częściej, sięgam po gorącą kawę i ciepłe skarpetki i spędzam wolny dzień w łóżeczku.
Eh, nieważne, jak długo będę się oszukiwać, czuję już jesień w powietrzu.
Ale zanim ten obrazek stanie się rzeczywistością.


Dopadnie nas, jesienna depresja :(


:)

Zaraz po przebudzeniu, będziemy szukali kogoś, do kogo będzie można się przytulić i ogrzać się jego ciepłem


Poszukajmy plusów nadchodzących chłodów - CZAS ODŚWIEŻYĆ NASZĄ SZAFĘ :D
wybrać się w poszukiwaniu nowych otulaczy ;)



Czy myślicie już o jesieni, czy z dna szefy, wyjęłyście już ciepłe swetry??

Najważniejsze, czy macie już swoją listę MUST HAVE i zaczęłyście już ją realizować ???:)

Ja, poczyniłam już pierwsze zakupy, na okres jesieni. Można powiedzieć, że zupełnie przypadkowo. Może jednak pomogły mi w wyborze, jesienne, nowe kolekcje w sklepach. Zaskoczeniem dla mnie dużym było to, że zaczęłam kupować ubrania, w odcieniach szarości, granatu, beżu.



Tak neutralne, klasyczne kolory, tworzą świetną bazę do prostych, a zarazem eleganckich stylizacji.

Czarna ramoneska, prosty trencz, kilka ciepłych swetrów, jest już ze mną od kilku sezonów.
Dlatego czas się rozejrzeć za kolejnymi klasykami.
Moją uwagę zwróciły ubrania ze znanych marek: ZARA, MANGO i H&M


Proste swetry, w pięknych klasycznych kolorach. Beż, szary i bordo. Zapomniałam wspomnieć, że swetry, które widzicie po lewej i po prawej stronie, są ze 100% kaszmiru, są miękkie, nadają się na chłodne, jak i cieplejsze dni. Są niesamowicie eleganckie i pasują do wszystkiego. Sweter z kaszmiru jest moim marzeniem. 
Ciekawostką jest to, że sweter ze zdjęcia jest z H&M i kosztuję 300 zł, a sweter również z kaszmiru, ale zakupiony w ZARA, kosztuje już 699 zł :/ 

Pierwszy sweter, jest z ZARA.
Jest piękny, ale niestety tylko na zdjęciu. W rzeczywistości jest strasznie ciężki, ma dziwnie sztywny splot, nie na wszystkich wygląda, pięknie.
Jednak kolor, jak go określono "wafelkowy" jest naprawdę ciekawy i będzie pasował do wielu stylizacji.
Drugi sweter zaciekawił mnie pięknymi plecami. Ja już zakupiłam sweter z MANGO, w kremowym kolorze, z pięknie wykończonymi plecami.
Ciekawostka! w tym roku MANGO, mocno stawia na świetne jakościowo materiały, jak kaszmir, jedwab i moher.
Nie cieszmy się za wcześnie. Sprawdziłam, jeśli jest napisane, że sweter jest z moheru, sprawdźcie dokładnie skład, okaże się, że tego moheru jest jakieś 10%
Ostatni sweter, jest w kolorze granatu. Świetnie wygląda w połączeniu z białymi spodniami, czy beżowymi.


W mojej szafie nie może zabraknąć klasycznych marynarek.


Klasycznych okryć wierzchnich, jak i mniej klasycznych, jak na przykład ta kurtka ze zdjęcia poniżej. Pochodzi ze sklepu H&M i jest niedroga, ale skład materiału pozostawia wiele do życzenia.

Z poniższego zdjęcia, zainteresowała mnie bluza, widziałam ją na żywo. Niestety nie było mojego rozmiaru. Jest ze sklepu H&M i kosztuje 79.90, świetnie wygląda w połączeniu z biała koszulą.

Tak to wygląda na początek:)
W tym roku bardzo zaciekawił mnie, kolor musztardowy



Dodatki też już mam wybrane


Znów, neutralne kolory, prostota. 
Marzyła mi się w tym roku, skórzana, miękka torebka, typu worek.
Dokładnie taką, znalazłam w sklepie internetowym  - verostilo
Piękna, miękka, włoska skóra, moja wymarzona torebka, ze zdjęcia powyżej.

W tym sezonie, ponownie będą modne pastele. Dla mnie to świetna wiadomość, jest to świetna okazja do przemycenia kolorów, innych niż beże, brązy, szarości, czy granaty.







Żeby nasze stylizacje nie były zbyt, nudne warto też zaopatrzyć się w kolorowe naszyjniki.



Jestem ciekawa, cz macie już swoją listę must have?
Moja lista, nie jest jeszcze kompletna, na pewno jeszcze coś dołożę, ale w tym roku skupię się na kolorach, które będą świetną bazą do każdej stylizacji, skupię się na ubraniach, które posłużą mi przez kilka sezonów.
LEPIEJ MNIEJ, ALE LEPSZEJ JAKOŚCI.







Zdjęcia pochodzą z internetu, ubrania są ze strony sklepów MANGO, H&M, ZARA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz