piątek, 4 kwietnia 2014

Ulubieńcy lutego i marca

Witam was kochani, cisza nastała na moim blogu niestety :( Muszę się przyznać, że chwilowo nie mam o czym pisać,nie mam weny. Wczoraj nagrałam kolejny filmik, na który was serdecznie zapraszam, a poniżej kosmetyki o których mówię w filmiku :)

W filmie mówię o następujących produktach :

Szampon i odżywka Toni&Guy Cleanse

Suchy szampon Batiste

Spray chroniący przed wysoką temperaturą Tressemme thermal Creation

Serum do włosów - eliksir odżywczy - Loreal Elseve

 Płyn micelarny do skóry wrażliwej - Garnier

Mleczko samoopalające Sun Ozon

Pomadka MAC - Creme Cup

Zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki google :)

Zapraszam do oglądania i komentowania, podsuńcie mi pomysł na kolejny film, chociaż nie wiem czy nie będzie znów standardowo, szykują mi się duże zakupy ubraniowe :)

Zobaczymy

Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz