niedziela, 13 kwietnia 2014

Targi SLOW FASHION

Witajcie kochani, wczoraj miałam okazję uczestniczyć w targach Slow fashion

Co to jest ??? pytacie

Targi miały na celu promowanie polskich, nieznanych bądź mniej znanych projektantów. Przede wszystkim przekonanie Polaków, że warto kupować  ubrania, biżuterię i inne akcesoria od naszych projektantów.

Ale czy tylko ???

Targi Slow Fashion - to kupowanie rzeczy z głową.

Postanowiłam uzupełnić mój wpis na blogu ponieważ po dłuższych przemyśleniach, zrozumiałam ideę tego spotkania.

Mimo tego, że ubrania prezentowane na tych targach nie należały do tanich, to jednak warto odłożyć, nie kupować 5 takich samych koszulek, kupić jedną, ale dobrą gatunkowo.

Targi odbyły się w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich.

Ponad 200 wystawców, było co oglądać.

Projektanci stawiają na sprawdzone trendy w modzie, obecnego sezonu.

Są pastele


oraz połączenie pasteli z bardzo lubianym przez nas stylem na sportowo, na luzie.

mnóstwo turkusów oraz limonki

 ogólnie pełno kolorowych ciuchów, cieszących oko.

nie zabrakło pięknej biżuterii - HAND MADE

Wystawcy również postawili na śmieszne akcesoria

Jakie są moje odczucia po tych targach ???

Na początku uważałam, że targi nie odniosą sukcesu, jednak muszę zwrócić honor organizatorom i przyznać im rację.

Myślę, że chętniej sięgnę po  niepowtarzalną marynarkę kilka razy, niż po zwykły T-shirt, przez który będę wyglądać jak co 10 - ty Polak.




Wszystko jest robione metodą HAND MADE i projektantami są często młode osoby, które rzuciły pracę w korporacji i zajęły się tym, czym zawsze chciały - swoją pasją.

Poza tym, oprócz targów, były wykłady które również miały na celu edukację na temat mody i stylów oraz wypromowanie polskich projektantów.

Ja wspomogłam młode projektantki, kupując biżuterię.


Na targach była również i darmowa akcja :) dla odważnych


Kobietka ze zdjęcia ma ogromną charyzmę i jej akcja miała na celu sprawdzić, czy Polacy są na tyle odważni, żeby tu i teraz zrobić sobie artystyczną plamę na swoich ciuchach.


Czy bylibyście na tyle odważni :) ??

ja byłam i zaraz w moje ślady poszły kolejne, odważne osoby :)



Dajcie znać, czy byliście na targach, jakie są wasze odczucia.

Pozdrawiam i tym razem zaproszę was na YOU TUBE na mój kanał - ania p i w następnym tygodniu pojawi się kolejny film - haul zakupowy.

Zapraszam.

1 komentarz:

  1. Ale miło,że o mnie piszesz. ciesżę się, ze spodobała ci się plama I cała akcja. czy możesz mi wysłać fotki I film? moj adres: kasia@innapracownia.com.pl

    OdpowiedzUsuń