czwartek, 20 marca 2014

MARZEC wiosno witaj

Witam was kochani, w końcu zakupiłam, a właściwe dostałam w prezencie nowy aparat NIKON d5200, więc mam nadzieję, że zdjęcia będą lepszej jakości, wiadomo na razie dla mnie to czarna magia, ale z czasem go rozkminię. Kochani, zapewne każdy z was czuje już wiosnę w powietrzu, jest ciepło, słonecznie, chce się żyć mimo codziennych problemów. Mam nadzieję, że zima już nie wróci i będziemy mogli cieszyć się tym ciepełkiem, aż do kolejnej zimy. W taką pogodę, nie warto siedzieć w domu, zachęcam wszystkich do spacerów.
Są u mnie takie miejsca, które zupełnie nie kojarzą się z tłoczną Warszawą.
Na koniec pokażę wam moje nowe butki :)
Bardzo mi pasuje sportowy styl, dobrze się w nim czuje, mam nadzieję, że te butki mi trochę posłużą, dzięki swojej kolorystyce, będą pasowały do wielu moich stylizacji. Musiałam też, postawić na bardziej apteczną maskę do włosów, niestety zaczęły mi wypadać włosy, są słabe i bez życia, może warto odstawić prostownicę. miałyście może tą maskę, jest dobra ?????
Przy okazji kupiłam w promocji duży płyn micelarny, bardzo go lubię i chętnie do niego wracam. Wiosna nastraja pozytywnie swoimi kolorami, ale nic tak nie powoduje uśmiechu i radości, jak kwiaty, niestety, mam jakiegoś pecha i nie mogę zakupić żółtych tulipanów, kiedy chce je kupić to właśnie ich nie ma, no nic musiałam się zadowolić , ulubionymi ziołami w doniczkach, uwielbiam ich zapach w kuchni.
i ślicznym fioletowym "dzwonkiem" pasującym do mojej sypialni :)
To by było na tyle, mam nadzieję, że podoba wam się tego rodzaju, pełny kolorów wpis, zachęcam do komentowania, życzę wam miłego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz