niedziela, 14 grudnia 2014

WISHLISTA - List do Św. Mikołaja



Muszę wam się przyznać, że tak naprawdę w większości moja WISH LISTA do Św. Mikołaja, zostanie spełniona. U nas już od wielu lat nie ma niespodzianek, raczej kupujemy sobie w rodzinie, prezenty, które chcemy, więc nie ma większego zaskoczenia. Jednak w naszej rodzinie są dzieci i widok ich uśmiechniętych buziek na widok prezentów, rekompensuje nam brak niespodzianek.

Postanowiłam jednak pokazać wam moją WISH LISTĘ do Świętego i trochę ją rozbudować, jakby się miało okazać, że Mikołaj w tym roku będzie bardziej przy kasie ;)



                                                          KOSMETYKI 

1. Pędzle Real Techniques - te pędzle chodzą za mną już ze dwa lata. W internecie krążą na ich temat różne opinie, w tym roku ja również będę mogła napisać wam recenzję. Święty Mikołaj zakupił mi te cudeńka :)

2. MAC Candy Yum Yum - ten prezent chyba sobie sama sprawię po świętach. Uwielbiam pomadki tej firmy. Są trwałe, mają piękną kolorystykę, wyjątkowo kolor Candy Yum Yum przypadł mi do gustu.

3.Paleta cieni NAKED 3 - Mam już paletę NAKED 1
Uwielbiam ją, nie obraziłabym się gdyby Mikuś przyniósł mi trójeczkę :)


                                                        UBRANIA


Właściwie ograniczam swoją szafę do ubrań dobrej jakości, w mniejszej ilości.
Jednak sukienki, czy T-shirty dobrej jakości, zawsze znajdą miejsce w mojej szafie.

1. Limoda - polskie sukienki, polska firma. Naprawdę mają cudeńka na stronie. Wczoraj odkryłam ich sklep internetowy i naprawdę sukienki są piękne i w rozsądnych cenach.

https://www.limoda.pl/

2. TYSZERT - o ej firmie wspominałam już w swoim filmie, na moim kanale na YouTube.

Przekonałam się do polskich marek i was również będę chciała przekonać. :)

Ta sukienka ze zdjęcia, to odpowiednik małej czarnej- mała biała

3. T-shirt dobrej jakości, najlepiej z polskiej bawełny, Ten ze zdjęcia to moja nowa koszulka, którą kupiła mi wczoraj siostra na targach Slow Fashion. Polska firma Waldziograf :)
www.waldziograf.pl

                               
                                                             DODATKI 


1. Zegarek Ice Watch BMW - Ja jestem typem sportowca, osoby w ciągłym ruchu, nie dla mnie zegarki na złotych bransoletkach itp.
Ten sportowy zegarek, marzył mi się, odkąd dowiedziałam się, że istnieje ICE WATCH
Są to zegarki typu UNISEX, zarówno dla kobiet, jak i facetów. Można z nim pływać, uprawiać sporty itd.
Jest świetny, idealny dla mnie i najlepsze jest to, że już go mierzyłam i czeka na mnie do 24 grudnia, pięknie zapakowany, w pokoju obok.  :)

2. Torebka Pauliny Scheadel - to również moje, małe marzenie, które jeszcze się nie spełniło. Myślę,  że w roku 2015, stanę się jej szczęśliwą posiadaczką.

3. Biżuteria - Każda z nas kocha błyskotki, w mniejszym lub większym stopniu, jest to zawsze trafiony prezent bo biżuterii nigdy nie jest dość.
W tym roku, udało mi się wygrać tą, piękną bransoletkę ze zdjęcia.

Właściwie, to tak wygląda moja WISH LISTA :)
Gdyby się okazało, że Mikołaj ma więcej gotówki ;) to nie pogardziłabym, tego typu sprzętami :




Do tej pory nie dorobiłam się miksera, wszystkie ciasta, masy wyrabiam ręcznie i uwierzcie mi, to jest niezła katorga.
Nie pogardziłabym takim mikserem z miską, najlepiej, jakby cała robotę robił za mnie :)

Dla takiego kawosza, jakim jestem ja, idealnym prezentem byłby ekspres ciśnieniowy


Ale nie oszukujmy się, to jest naprawdę drogi prezent. Dobry ekspres ciśnieniowy, powinien posiadać spieniacz do mleka, młynek do kawy i inne szmery-bajery.


Jak wygląda wasza WISH LISTA?
Czy robicie na święta prezenty - niespodzianki ?

Zapraszam do komentowania.

Zapraszam również na mój ostatni film :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz