sobota, 7 czerwca 2014

Niezbędnik na lato :) ESSENCE BLUSH STICK

Nie wiem, czy wy też tak macie, ale jak tylko robi się gorąco na dworze, ostatnia rzecz o jakiej myślę, to makijaż.

Wiadomo, przy upałach, makijaż po prostu nam spływa. Nie używamy ciężkich podkładów, dużej ilości cieni, czy innej kolorówki.

Jednak każda kobieta, nie oszukujmy się lubi dobrze wyglądać i dodać sobie uroku kosmetykami.

Ten wstęp, jest zapowiedzią, jak dla mnie idealnego kosmetyku na lato.
Mowa o różu w sztyfcie z firmy ESSENCE.


Jak zauważycie na zdjęciu powyżej, ten róż występuje w trzech odcieniach: różowy, beż/brąz i brzoskwinka
Ja posiadam odcień różowy.

Jest to świetny produkt na lato, jest łatwy w aplikacji.
Jest to, produkt w sztyfcie, więc bardzo prosto się go nakłada, nawet bez użycia lusterka. Jest malutki i możecie go włożyć do torebki, by mieć go zawsze przy sobie.

Tak jak wspomniałam powyżej, jest on bardzo prosty w aplikacji, możemy go nakładać palcami i daje nam bardzo naturalny, świeży efekt.

Specjalnie nie robiłam mocnego makijażu, mam tylko krem cc, tusz i właśnie ten róż. Tym samym możecie się przekonać, że róż podkreślił delikatnie moje kości policzkowe i dodał dziewczęcego uroku.
 Możecie go przypudrować delikatnie pudrem, na pewno utrzyma się na buzi przez kilka godzin. 
Nie roluje się, jest wydajny i bardzo przyjemny w aplikacji, czego chcieć więcej :)

Cena tego kosmetyku jest też bardzo przyjemna, w granicach 10 zł :)

Bardzo wam go polecam.

Jestem ciekawa, czy używałyście ten róż , jakie są wasze odczucia, czy też was zachwycił, a może wręcz przeciwnie.

Piszcie, chętnie poczytam jakie są wasze ulubione kosmetyki na lato i upały.

Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko i korzystajcie z pięknej pogody:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz