sobota, 7 czerwca 2014

Wszystkiego po trochu

WITAM :)

Powoli wracam do prowadzenia bloga, przede wszystkim moja przerwa wynikała z tego, że nic się u mnie ciekawego nie dzieje i po prostu nie miałam o czym pisać. Smutne..

Pomyślałam, że jednak wrócę do pisania i na razie będę dodawać posty typowo kobiece, takie przyjemne i odpowiednie na zbliżające się lato.

Co nie zmienia faktu, że będę dążyć do tego, żeby mój blog poruszał bardziej ambitne tematy :)

Jeśli, ktoś tu jeszcze ze mną jest, to chciałam poinformować te osoby, że oprócz prowadzenia bloga, prowadzę także kanał na YouTube, co nie ukrywam robię z ogromną przyjemnością.

Zapraszam was do obejrzenia zaległych filmów :)

https://www.youtube.com/channel/UC5M2wWPxQqa38h4llQIr7HA

Tyle tytułem wstępu i wyjaśnienia, a jeśli jesteście ciekawi, co tak zaróżowiło moje poliki, to zapraszam was na kolejnego posta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz