sobota, 10 maja 2014

Pyszne śniadanie weekendowe - amerykańskie naleśniki :)

Nie ma nic lepszego, jak proste, pyszne śniadanko w weekendowy poranek. Ja bardzo często stawiam na


AMERYKAŃSKIE NALEŚNIKI :D
Nie ma opcji, żeby nie wyszły;)

Są pyszne, więc jeśli jesteście ciekawi jak przygotować, taką piramidkę naleśnikową,


zapraszam dalej.

Co będzie nam potrzebne:



Banalne produkty, które zapewne każdy z nas ma zawsze w kuchni:)


To co zabieramy się za przygotowanie :

Przede wszystkim musimy przygotować ciasto na naleśniki:) . Do dużej miski wsypujemy wszystkie suche produkty - mąka, cukier, proszek do pieczenia i wszystko razem mieszamy, do połączenia się składników.
Następnie dodajemy roztopione masło, jajko i mleko. Całość mieszamy, aż uzyskamy jednolitą konsystencję. Właściwe tu kończy się cała filozofia; ) i zaczyna smażenie. Na patelni rozgrzewamy odrobinę masła i umieszczamy na niej ciasto na naleśniki w postaci grubszych placuszków. Smażymy około 2 minuty z każdej strony.

To wszystko:)

Prawda, że banalnie proste, a do tego jakie pyszne. Ponieważ mamy teraz porę wiosenno - letnią, zaczynają się pojawiać truskawki, maliny i inne pyszności, możecie naleśnik dekorować na milion sposobów, co kto lubi.

Pierwsze naleśniki zrobiłam w okresie zimowym i zastosowałam dostępne mi produkty, w postaci dżemu, nutelli i uwierzcie mi był pyszne.

Narobiłam sobie smaku, także was zostawiam z przepisem, a sama zabieram się za przygotowanie sobotniego śniadanka - amerykańskie naleśniki, rzecz jasna, w weekend można sobie trochę pofolgować ;)

Miłego weekendu i smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz