poniedziałek, 1 czerwca 2015

Recenzja kosmetyków rosyjskich

Dziś, przyszła kolej na szczegółową recenzję, dwóch kosmetyków. Rosyjskich kosmetyków.



Te dwa cudeńka, o których zaraz przeczytacie, zakupiłam na stronie www.triny.pl

Ogromny wybór naturalnych kosmetyków, właściwie do każdej partii ciała.

Ja jestem zachwycona działaniem -  mydła cedrowego do włosów i ciała, Kąpiel Agafii.



Kosmetyk, mieści się w plastikowym słoiczku, o pojemności 300 ml.

Przepiękny, cedrowy zapach, utrzymuje się na włosach, jak i na ciele.

Świetnie oczyszcza skórę głowy.

Co nam obiecuje producent - nasycone korzystnymi właściwościami ziół i olejków.

cena - 16 zł

Teraz skupmy się na składzie tego kosmetyku.



 Aqua, Pinus Sibirica Oil (Siberian cedar oil), Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract (extract shiksha Baikal), Juniperus Oxycedrus Extract (extract of red juniper), Organic Arnica Montana oil (organic arnica oil), Saponaria Officinalis Extract (soap root extract), Pinus Sylvestris Tar (pine sap), Cedrus Deodara Oil (essential oil of cedar), Guaiacum Officinale Balm, Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid.


Nie posiada substancji alergicznych, ani szkodzących dzieciom. 

Niestety wkradły się dwa konserwanty:

BENZYL ALCOHOL - jest to po prostu aromatyczny alkohol :/ (jednak nie zauważyłam, żeby wysuszał moje włosy)
SORBIC ACID - jest to rodzaj kwasu, który naturalnie występuje w owocach europejskiej jarzębiny.

Niestety, z tych większych koszmarków, pojawia się również STEARIC ACID - kwas stearynowy

Ale, jest to jednocześnie substancja oczyszczająca. :)

No dobrze, to gdzie są te składniki, które mają zbawienny wpływ, na skórę głowy ?? 

A tutaj :)

SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT - pełni funkcję oczyszczającą i jest to naturalny składnik myjący - wyciąg z liści i korzeni mydlnicy.
SODIUM COCOYL ISETHIONATE - pełni funkcję oczyszczającą oraz odżywiającą skórę głowy.

Właściwie, na tym mogłabym zakończyć analizę składu. Mamy jeszcze wodę oraz barwnik i koniec.
Krótki skład = świetne działanie :)

Kolejny kosmetyk, który bierzemy pod lupę to - Awokadowy krem do twarzy na noc odżywczy o pojemności 40 ml i cenie UWAGA :) 5 zł !!!



Uwielbiam ten krem, zapachem przypomina mi, dawno zapomniane mydła ARKO :)
Świetnie się wchłania, nie zapycha. U mnie nie powoduje żadnego uczulenia, wyprysków i do tego świetnie nawilża.

Co nam obiecuje producent - nawilżenie, wygładzenie skóry, bomba witaminowa. Opóźnia procesy starzenia się skóry. Chroni przed działaniem czynników zewnętrznych.

No dobrze, ale czy aby na pewno krem za 5 zł może mieć tak świetne działanie.

Sprawdźmy jego skład :



 Aqua, Cetearyl Alcohol, Cocoglycerides, Stearic Acid, Cocos Nucifera Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Persea Gratissima Fruit Oil, Glycerin, Potassium Hydroxide, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid

Muszę przyznać, że jestem trochę zaskoczona składem tego kosmetyku i niestety zawiedziona.

Nie posiada, substancji nawilżających !!!! :/ tylko natłuszczające
Posiada 3 konserwanty 

Pytanie, co powoduje, że jednak ten krem zbiera w internecie bardzo pozytywne recenzje ??

HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL - olej wyciskany z nasion słonecznika, znajdują się w nim nienasycone kwasy tłuszczowe oraz witaminy A, B, E, PP oraz żelazo, potas, cynk, fosfor i wapń.

COCOGLICERYDES - glicerydy kokosowe, pełnią funkcję zmiękczającą.

Jestem trochę zawiedziona tym składem i tym, że jest komedogenny 

Okazuje się, że nie zawsze krótki skład to dobry skład :(

Kochani, to by było na tyle na dzisiaj, oczywiście nie jestem z zawodu kosmetologiem itp,

Przy analizie składu kosmetyków, korzystałam z internetowego analizatora kosmetyków .

Zapraszam was do komentowania, czy macie te kosmetyki? jak u was się sprawdzają?

Zapraszam również, na mój INSTAGRAM: smallwomaninbigcity

FACEBOOK: Smallwomaninbigcity

i do pisania do mnie na pocztę :)

E-MAIL: smallwomaninbigcity@gmail.com

Oraz na mój kanał na YouTube - Smallwoman inbigcity 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz