poniedziałek, 22 grudnia 2014

Propozycje stylizacji świątecznych

Święta już lada moment, dokładnie za dwa dni. Prezenty popakowane, wczoraj ubrałam choinkę.

Mamy już piękny, świąteczny nastrój.



Tak, wiem brak śniegu, ale przecież sobie go nie narysuję, więc musimy się z tym pogodzić.

W tym roku, święta spędzam u siostry, więc nie spędzam czasu w kuchni. Jedynie co zrobię, to

muffinki z żurawiną i twarożkiem, z tego przepisu :

http://www.mojewypieki.com/post/swiateczne-muffinki-z-zurawina-i-twarozkiem

Skoro nic nie mam do roboty (ale mi dobrze ) przygotowałam sobie proste stylizacje świąteczne.

Główną rolę gra spódnica, ale jak zwykle muszę czuć się kobieco, a zarazem wygodnie.

Zapraszam was na :



******************************************************************************




*********************************************************************************


Bluzka - MOHITO
Spódnica - ALLEGRO (prezent gwiazdkowy, zeszły rok)


Butów, co prawda nie widać, ale postawiłam na klasyczne, czarne szpilki. Mimo wysokości i bardzo cienkiej szpilki, są wygodne. Kupiłam je dwa lata temu na allegro, są z miękkiej skórki i swoją fakturą przypominają skórę węża.



Oczywiście moje ukochane bransoletki - talizmany, z którymi się nie rozstaję. Na paznokciach hybryda, w tradycyjnym, aczkolwiek świątecznym klimacie.

Czas na drugą, równie prostą stylizację.


*********************************************************************************


Nie ma jak relaks przy pysznej kawce ;)

Koszula - RESERVED
Spódnica - H&M

Myślę, że na święta, do tej spódnicy założę białą koszulę, która nie jest typowo elegancka, ale jednak jest biała, wiec myślę, że będzie bardziej pasować :)



Skoro jesteśmy przy relaksie, to czemu by nie poczytać, przyjemnej gazetki

lub


poprzytulać, ukochanego futrzaka :)

Cooler !!! po świętach marsz do fryzjera, przez te długie kudły, nawet nie widać jaka to rasa.

W tej stylizacji postawiłam, na mocne, czerwone szpilki. Zakupiłam je również na allegro.

Jest to skóra nubuk.



Jak wyglądają wasze stylizacje świąteczne?

Czy przykładacie do tego większą uwagę, czy raczej założycie to, co będzie pod ręką?

Zapraszam was na mój kanał na YouTube


Do kolejnego posta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz